Wielrenblad #3 2021

Artikel 16 van 58
€ 8,95 (inclusief btw)

Wielrenblad #3 2021 komt begin september uit! Het nieuwe magazine is vanaf 03/09/2021 verkrijgbaar en hier alvast vooruit te te bestellen via de Soul Webshop! De inhoud en de highlights van de nieuwste uitgave worden hier binnenkort nog aangekondigd. 

Ook deze editie is een verzameling van te gek leesvoer. Zo nemen Willy van der Kamp en Wilco Dragt je mee op hun bikepacking avontuur van Turijn naar Nice. De technische rubriek ontbreekt deze uitgave ook niet en geeft dit keer antwoord op de vraag: 'Hoe doe je zo lang mogelijk met ketting en casette?'. Daarnaast gingen wij in gesprek met het brein achter Komoots route-bouw algoritme, Rob Hermans. Waarin hij vertelt welke factoren nou bepalen of je links of rechtsom wordt gestuurd. Tevens is er een selectie aan fietsen onder de loep genomen en getest, waaronder de oer-Hollandse Isaac Boson. Kortom, Wielrenblad #3 2021 is met 83 pagina's weer gevuld met de leukste tips & tricks, reizen, producten, reviews en meer!

Let op: dit betreft een pre-order van het magazine, je ontvang het magazine direct na release van het magazine, begin september. 

HIGHLIGHTS 

Torino-Nice Rally: een bikepacking avontuur

De Torino-Nice Rally (TNR) wordt ieder jaar in september georganiseerd, de eerste editie vond plaats in 2016. Het is geen race of een cyclosportieve krachtmeting, het is meer een evenement, een gezamenlijk avontuur. Het vertrek is vanaf het Piazza Giambattista Bodoni, een plein in hartje Turijn. Vervolgens rijd je in eigen tempo en self-supported naar de Middellandse Zee, zonder tijdsmeting, zonder trackers, zonder controlepunten. Onderweg zijn er verschillende route-opties, maar welke optie je ook kiest, de tocht staat garant voor een spectaculaire ervaring. 

Kettingreacties: Hoe doe je zo lang mogelijk met ketting en cassette?

De ketting is een van de zwaarst belaste onderdelen van je fiets, elke omwenteling staat deze bloot aan flinke wrijving. Niet ideaal voor een onderdeel dat dicht bij de grond wordt blootgesteld aan vocht en vuil. Net als bij je banden en remblokken het geval is, slijt je ketting daardoor nog sneller. Wanneer een ketting slijt zal deze meer wrijving hebben en slechter gaan schakelen. En nog erger: het zal andere delen van je aandrijving aantasten. Niet ideaal, nu de fabrieken in Aziatische landen hebben stilgelegen, de prijzen omhoog schieten en levertijden van cassettes kunnen oplopen tot twaalf maanden. 

INHOUD

P.6 Route: Turino Nice Rally
P.14 Nieuwtjes
P.22 Techniek: Kettingreacties
P.24 Buit: Productreviews 
P.30 Reportage: Keuzestress
P.38 Interview: Komoot Sport Instelling 
P.42 Voeding: Ketonen
P.44 Wetenschap op wielen: Lege Bidon
P.56 Rimpelingen: Camerig
P48 D'r op en D'r over: Isaac Boson
P.50 Uitgelicht: Silca Mensola 
P.52 Samen op: Anne-Marije Rook
P.56 Uitgelicht: Kona Sutra ULTD
P.60 Reportage: WK-verkenning in Leuven
P.64 Training: Schematisch beter worden
P.68 D'r op en D'r over: Prorace Tofla 
P.70 Route: Unbound-Rebound 
P.82 Route: David Sluiter

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
werkdag
© 2012 - 2024 SOULWEBSHOP | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel